Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie stron dla firm i usług w Warszawie

 

Promocja i pozycjonowanie firmowej strony internetowej w wyszukiwarce Google to obecnie najlepszy sposób na poprawienie widoczności swojej firmy w mieście i regionie oraz na pozyskanie większego ruchu organicznego na stronę.

Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu strony internetowej Twoja firma ma szansę na pozyskiwanie nowych klientów z wyszukiwarki Google oraz z serwisu Google Maps.

Pozycjonowanie lokalne w Warszawie i podnoszenie pozycji strony w wyszukiwarce Google daje ogromne  możliwości na dotarcie do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów z Warszawy i okolicznych miejscowości.

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą na terenie Warszawy lub w  podwarszawskiej miejscowości to moja oferta pozycjonowania strony www i marketingu internetowego jest skierowana właśnie do Ciebie.

Dzięki mojej wiedzy i umiejętnością masz szanse na większe zaistnienie w wyszukiwarce Google i szybszy rozwój firmy w Warszawie oraz zbudowanie dobrej marki dla swojej firmy.

Dla kogo pozycjonowanie stron w Warszawie?

Pozycjonowanie lokalne stron internetowych w Warszawie jest dedykowane dla firm działających lokalnie na terenie miasta i okolicy. Dla firm, które zabiegają o klienta lokalnego.
Pozycjonowanie stron internetowych zamawiają:

  • firmy usługowe
  • lekarz i stomatolog
  • psycholog i psychoterapeuta
  • fizjoterapeuta
  • restauracje
  • hotele i pensjonaty
  • sklep stacjonarne i sklepy internetowe
  • mechanik samochodowy
  • centra sportowe
  • firma transportowa
  • przeprowadzki
  • mechanicy samochodowi
  • elektryk, hydraulik
  • firmy oferujące sprzątanie mieszkań i biur
  • fotograf weselny
  • usługi ogrodnicze
  • firmy remontowe  i budowlane

Pozycjonowanie jest szczególnie potrzebne i doceniane przez małe, jedno i kilkuosobowe firmy, które nie prowadzą biura, a swoją usługę realizują u klienta. Właśnie te firmy korzystając z pozycjonowania strony pozwalają odnaleźć  się na mapie Warszawy i mogą przedstawić swoją ofertę dużej grupie potencjalnych klientów.

 

Co otrzymasz zamawiając usługę pozycjonowania strony w Warszawie?

W ramach pozycjonowania lokalnego dla firm warszawskich oferuję

  • pozycjonowanie lokalne strony www
  • wizytówka Google Moja Firma, jej optymalizacja i pozycjonowanie
  • wizytówki NAP dla swojej firmy (NAP = Name, Phone, Address)
  • monitoring widoczności strony i pozycji fraz w wyszukiwarce Google

Jeśli Twoja firma działa nie tylko lokalnie ale na większym obszarze to zapraszam do pozycjonowania szerokiego.  Pozycjonowanie szerokie jest prowadzone na wiele fraz jednocześnie na dużym obszarze i pozyskuje ruch na stronę.

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa – pełna oferta

Zamawiając lokalne pozycjonowanie swojej strony internetowej w Warszawie otrzymasz:

  • analiza SEO strony
  • analiza lokalnej konkurencji
  • wybór i omówienie strategii pozycjonowania
  • wytyczne do optymalizacji na podstawie analizy SEO i optymalizacja strony
  • dobór skutecznych fraz zwiększających widoczność strony w Internecie
  • systematyczne podnoszenie widoczności strony i pozycji fraz w wynikach wyszukiwania google.pl dla geolokalizacji Warszawa
  • link building czyli tworzenie dobrej jakości odnośników kierujących do twojej strony. Jakość linku sprawdzam z pomocą narzędzia analitycznego Majestic (TF i CF).
  • SEO copywriting czyli tworzenie i publikowanie w Internecie tekstów prowadzących do pozycjonowanej strony. Jakość, ilość i wielkość tekstów oraz miejsce publikacji ściśle uzależnione od budżetu pozycjonowania.
  • wizytówka w serwisie Google Moja Firma
  • integracja strony z profilami firmy w Social Media – Facebook,Twitter, Instagram, Youtube – do omówienia z właścicielem strony
  • konto w serwisie Google Search Console i Google Analytics narzędzia analityczne Google
  • okresowa analiza SEO strony i stron konkurencji
  • codzienny monitoring pozycji fraz wybranych do pozycjonowania. W ramach monitoringu fraz przekazuję klientowi link do samodzielnego monitorowania swoich fraz w google.pl w dowolnym momencie. Ode mnie klient otrzymuje zbiorczy monitoring pozycji fraz za okres jednego miesiąca. Monitoring fraz jest prowadzony oddzielnie dla wyszukiwarki na PC i oddzielnie na urządzenia mobilne. Smartfony stają się coraz bardziej popularne przy wyszukiwaniu towarów i usług w Internecie.
  • comiesięczne zestawienie widoczności strony i wejść na stronę z różnych kanałów wyszukiwania. Wejścia z wyszukiwarki Google, wejścia bezpośrednie z adresu strony, wejścia z wizytówki Google Moja Firma i  profili Social Media. Podsumowanie działań prowadzonych w mijającym miesiącu
  • wdrażanie nowych technik pozycjonowania i zaleceń Google dla dobrych stron

 

Wybór fraz lokalnych

Wybór właściwych, skutecznych słów kluczowych do pozycjonowania to obok analizy SEO pierwszy i najważniejszy etap w pozycjonowaniu strony.
Wybierając frazy do pozycjonowania nie można zdać na przypadkowy wybór ale muszą być sprawdzone z pomocą dobrych narzędzi analitycznych. Wybieram i pozycjonuję tylko te frazy, które są realnie wyszukiwane przez użytkowników internetu w lokalizacji na której działa Twoja firma.

Wybierając frazy kluczowe powinieneś wiedzieć , że algorytm wyszukiwarki Google to bardzo inteligentne narzędzie, które odpowiedzi zawsze dopasowuje do miejsca, z którego zostało zadane pytanie. Jeśli w Warszawie zadasz pytanie w wyszukiwarce „tani nocleg Warszawa” i „tani nocleg” to obie odpowiedzi przedstawią listę noclegów w Warszawie.

Wybierając frazy do pozycjonowania w stolicy przede wszystkim opieram się na liczbie wyszukiwania danej frazy w google.pl dla lokalizacji Warszawa w ostatnim miesiącu ale również kieruję się stopniem trudności pozycjonowania danej frazy.  Dla nowej strony racjonalnym jest wybór fraz o różnym stopniu trudności ale muszą być one wyszukiwane w Google. W ten sposób mamy szanse na większą liczbę wizyt na stronie.

Prowadząc pozycjonowanie lokalne firmowej strony w Warszawie z uwagi na specyfikę usługi niejednokrotnie pozycjonowanie należy ograniczyć dla określonej przez właściciela dzielnicy. Z uwagi na rozległość Warszawy nie ma większego sensu pozycjonowanie  niektórych usług i sklepów na obszarze całego miasta. Dlatego wybierając frazy do pozycjonowania lokalnego w Warszawie niejednokrotnie powinniśmy do frazy jako lokalizację dodawać nazwę dzielnicy, nie zapominając oczywiście o frazach z „Warszawa”

np. dla stomatologa na Mokotowie jako słowa kluczowe do pozycjonowania przyjmuję „stomatolog Warszawa”, „stomatolog Warszawa Mokotów” i „stomatolog Mokotów”.
Każda z tych fraz jest wyszukiwana przez mieszkańców Warszawy.
„stomatolog Warszawa” – 5900 wyszukiwań/miesiąc
i „stomatolog Warszawa Mokotów”   – 320 wyszukiwań/miesiąc
oraz „stomatolog Mokotów”   – 480 wyszukiwań/miesiąc

 

 

pozycjonowanie warszawa seo

 

Pozycjonowanie stron Warszawa – cena

Z uwagi na różny stopień trudności dla określonych branż oraz różną konkurencyjność na rynku lokalnym, podanie ceny jest możliwe po wcześniejszej niezobowiązującej analizie strony.

Zlecając mi pozycjonowanie swojej strony i inne działania marketingowe powinieneś pamiętać, że pozycjonowanie to proces, który prawidłowo prowadzony po pewnym czasie przynosi oczekiwane rezultaty. Pozycjonowanie to nie jednorazowe działanie, które po kilku dniach wynosi stronę na szczyty wyników wyszukiwarki google.pl

Skuteczne pozycjonowanie strony to nie tylko wiedza i doświadczenie pozycjonera ale to również budżet przeznaczony na pozycjonowanie. Budżet ma bardzo duży wpływ na uzyskane efekty. Odpowiednie połączenie wiedzy, budżetu i systematyczności w działaniu będzie gwarancją powodzenia.

 

Zapraszam do zamawiania wstępnej, bezpłatnej i niezobowiązującej analizy SEO strony oraz konsultacji w temacie jej pozycjonowania.

Pozycjonowanie Warszawa - bezpłatna analiza SEO i wycena

     
    lub email z podanym adresem Twojej strony i proponowanymi frazami do pozycjonowania na mój adres
    info@pozycjonowanie4u.pl

    Seo4u
    Pozycjonowanie Warszawa
    info@pozycjonowanie4u.pl
    +48 536 830 641
    00-061 Warszawa