Pozycjonowanie szerokie

 

Pozycjonowanie szerokie jest dedykowane stronom internetowym z dużą ilością podstron i sklepom internetowym. Pozycjonowanie szerokie jest dedykowane dla firm działających na dużym obszarze, z reguły dla całego kraju lub szerzej (ale w tym momencie napotykamy barierę językową).
Dobrze prowadzone pozycjonowanie szerokie przede wszystkim powinno przyciągnąć większy ruch na stronę internetową.
W przypadku pozycjonowania szerokiego bardzo istotny jest dobór fraz kluczowych i właściwe przygotowanie podstron serwisu pod wybrane frazy, optymalizacja tekstu i opisu oraz częste uzupełnianie lub optymalizacja  tekstu na danej podstronie.
Frazy wybierane do pozycjonowania szerokiego z reguły są to frazy podstawowe + dopełnienie (najczęściej dotyczy to sklepu internetowego),
np. mamy podstronę w sklepie internetowym dedykowaną kocykom bambusowym i optymalizujemy ją pod takie frazy:
kocyki bambusowe, kocyki bambusowe dla dzieci, kocyki bambusowe dla niemowląt, kocyki bambusowe niebieskie, kocyki bambusowe różowe, kocyki bambusowe dla chłopca, kocyki bambusowe dla dziewczynki, kocyki bambusowe duże, kocyki bambusowo-bawełniane itd w zależności od asortymentu kocyków.

W pozycjonowaniu szerokim bardzo istotne jest rozbudowywanie treści. Oczywiście treści unikalnej, nawet w przypadku opisu produktów w sklepie internetowym dążymy do tego aby opis był w miarę unikalny i przyjazny dla potencjalnego klienta. Pod żadnym pozorem nie kopiujemy w całości opisu produktu ze strony producenta lub konkurencji. Kopiujemy tylko parametry techniczne od producenta.

Pozycjonowanie szerokie wymaga konsekwentnej pracy, większego nakładu czasu i środków oraz częstego monitorowania strony z pomocą narzędzi analitycznych i ewentualnych korekt.

W pierwszym etapie powinniśmy zaobserwować poprawę widoczności strony w wyszukiwarce Google i stopniowy wzrost ruchu na stronę, a później poprawę pozycji wybranych do pozycjonowania fraz.

 

W ramach pozycjonowania szerokiego podejmuję następujące działania:

  • analiza SEO strony www klienta
  • analiza stron konkurencji z Top 10
  • analiza fraz kluczowych i wybór dużego zestawu dobrych fraz dla poprawienia widoczności strony
  • optymalizacja strony czyli wprowadzenie zmian na stronie w celu poprawienia jej widoczności. Optymalizacja podstron pod kątem dedykowanych fraz. Część optymalizacji może być widoczna na stronie, a część techniczna optymalizacji pozostaje niewidoczna dla gościa strony
  • link building czyli tworzenie sieci połączeń, linków kierujących w Internecie do pozycjonowanej strony i podnoszących jej widoczność, wartość i reputację w wyszukiwarce Google
  • SEO copywriting czyli tworzenie i publikowanie w Internecie tekstów prowadzących do pozycjonowanej strony. Jakość i ilość tekstów oraz miejsce publikacji ściśle uzależnione od budżetu pozycjonowania.
  • podnoszenie rozpoznawalności marki – budowa wiarygodności i dobrej opinii o firmie
  • integracja ze stroną narzędzi analitycznych Google – Google Search Console i Google Analytics
  • okresowa analiza SEO strony i uzyskiwanych efektów
  • codzienny monitoring pozycji fraz
  • monitoring liczby wyświetleń strony w wyszukiwarce Google
  • okresowy przegląd i analiza stron konkurencji
  • wdrażanie nowych technik pozycjonowania i zaleceń Google

 

pozycjonowanie szerokie

 

Pozycjonowanie szerokie stron internetowych - bezpłatna analiza SEO i wycena

     

    Pozycjonowanie szerokie stron internetowych – Seo4u ☎ 536 830 641