SEO
SEO czyli Search Engine Optimization to szereg działań na potrzeby strony internetowej i przeprowadzonych na niej tak aby była ona widoczna w Top 10 wyszukiwarki Google, a tym samym zachęcała potencjalnych klientów do bliższego zapoznania się Państwa ofertą, usługą lub produktem.
Co to jest SEO i dlaczego potrzebujesz możliwości SEO w procesie reklamy internetowej swojej firmy?
SEO to skrót od angielskiej nazwy „Search Engine Optimization”, czyli optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych – Google, Bing, Yahoo itp.
Skrótem SEO określa się całość działań związanych z pozycjonowaniem witryn internetowych.
Jest to szereg działań prowadzonych bezpośrednio na stronie internetowej, wpływających na jej budowę, treść i strukturę. Działania SEO są nieodłącznym elementem pozycjonowania, które prowadzi się głównie przez budowanie jakościowych linków do strony, tzw. Link Building.
Jeśli posiadacie Państwo sklep internetowy lub prowadzicie działalność usługową to szeroko rozumiane SEO jest świetną metodą poszerzenia grona klientów poprzez zwielokrotnienie liczby wizyt Waszej strony internetowej.
Podstawowe wymagania dla dobrej strony internetowej
- responsywność czyli poprawna budowa dla wyświetlania urządzeniach mobilnych
- szybkość wczytywanie strony na urządzeniach mobilnych
- certyfikat SSL czyli certyfikat bezpieczeństwa dla gości strony (szczególnie nieodzowny dla sklepów internetowych
Obecnie jedną z najważniejszych cech poprawne zaprojektowanej strony internetowej jest jej responsywność czyli poprawne wyświetlanie na wszystkich rodzajach urządzeń z dostępem do Internetu. Strona responsywna tak samo poprawnie wyświetla się na laptopie jak i na smartfonie i tablecie.
Responsywność witryny internetowej to jedna z podstawowych zasad SEO.
Posiadasz stronę internetową i nie jesteś pewien czy jest zaprojektowana poprawnie do wyświetlania na tabletach i smartfonach ? Upewnij się niezwłocznie gdyż powinieneś wiedzieć że w wyszukiwarce Google zdecydowanie wyżej notowane są witryny, które są dostosowane pod względem wyglądu do wyświetlania na ekranach urządzeń przenośnych czyli tzw. strony responsywne.
Responsywność (poprawne otwieranie strony na urządzeniach mobilnych sprawdzisz przy pomocy narzędziaGoogle tutaj.
SEO usługi
- audyt SEO
- optymalizacja SEO
- analiza fraz kluczowych
- analiza linków prowadzących do strony
- analiza skuteczności podjętych działań SEO
- analiza stron konkurencji
Pozycjonowanie to działanie na którego efekty należy czekać, a prawdziwy specjalista SEO nie zagwarantuje Ci pozycji, ale zagwarantuje Ci wzrost w rankingu Google co powinno przełożyć się na większy ruch potencjalnych klientów na Twojej stronie internetowej.
Analiza SEO strony internetowej
Analiza SEO to pierwszy krok w procesie Pozycjonowania strony internetowej.
W moim audycie strony internetowej Klienta uwzględniam takie zagadnienia jak:
- analiza responsywności
- analiza szybkości wyświetlania strony (urządzenia mobilne i PC)
- analiza wybranych fraz kluczowych
- ewentualna propozycja nowych, dodatkowych fraz kluczowych dla Twojej strony
- analiza poprawności zgodności kodu ze standardami ( tzn. walidacja )
- analiza znacznika title
- znaczniki meta description – nadal duża istotność
- analiza znacznika h1,h2,h3,h4,h5,h6
- znaczniki strong
- analiza grafiki na stronie
- liczba podstron
- analiza przekierowania domeny www/bez www
- analiza podstron
- analiza site map (mapa strony)
- analiza linkowania strony – linki wewnętrzne, linki przychodzące i wychodzące
- ocena strony w zakresie wyszukiwań adekwatnych dla obszaru działania Twojej Firmy
Wycena SEO usług
Podaj szczegóły swojego zamówienia, a otrzymasz cenę pozycjonowania swojej strony www.